Aktualności

Zestawienie znaków dla Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko oraz NFZ

ZAPYTANIE W TRYBIE SZACOWANIA WARTOŚCI ZAMÓWIENIA 03/2025/POZ

na remont i adaptacje pomieszczeń

I. Zamawiający:

MAŁGORZATA DĄGOWSKA-GARNEK NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA "AD VERSUM"
Prątnica 54
14-260 Prątnica
Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: MAŁGORZATA DĄGOWSKA-GARNEK
Pytanie do zapytania należy kierować wyłącznie w formie pisemnej na adres mailowy: nzozadversum@gmail.com

II. Określenie przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji (przystosowanie gabinetu), zgodnie z zaleceniami Grantodawcy z dnia 13.02.2025 r., punkt 4. Zasady udzielania zamówień przez Grantobiorcę dla Przedsięwzięcia pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)". Projekt nr FENX.06.01-IP.03-0001/23.
  2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu opis techniczny robót budowlanych (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
  3. Roboty budowlane będą prowadzone od poniedziałku do piątku od godziny 18:00 w piątek do poniedziałku do 7:00 rano.
  4. Kod CPV:
    45.00.00.00-7 Roboty budowlane
    45.41.00.00-4 Tynkowanie
    45.44.21.00-8 Prace malarskie
  5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w składanej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, norm, aprobat, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tego przedmiotu Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zaoferowanie, innych równoważnych rozwiązań, pod warunkiem:
    1. zaoferowania przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia,
    2. wykazania, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
    Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia, rozwiązanie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym i załącznikach. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających równoważność (np. zaświadczenie 3 niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym).
  7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych certyfikatów, ocen technicznych, norm, aprobat i specyfikacji technicznych.
  8. Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej.
    Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze w godz. 9:00 do 15:00 zgłaszając się do Zamawiającego. Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: MAŁGORZATA DĄGOWSKA-GARNEK adres mailowy: nzozadversum@gmail.com, tel. +48 604 289 501

III. Termin i miejsce wykonania zamówienia

  1. Wymagany termin wykonania niniejszego zamówienia: maksymalnie do 30.01.2026 r.
  2. Miejsce wykonania robót:
    NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJPRZYCHODNIA "AD VERSUM", Prątnica 54, 14-260 Prątnica.

IV. Podstawy wykluczenia

  1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.

V. Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są złożyć następujące dokumenty, tj.:
    1. formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
    2. oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.

VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

  1. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową, musi uwzględniać wszystkie wymagania związane z realizacją zamówienia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i nie może ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, z wyjątkiem zmian przewidzianych zapisami umowy.
  2. Wszelkie koszty dodatkowe, które wystąpią w okresie realizacji zamówienia, a które Wykonawca mógł przewidzieć na etapie składania oferty, a nie zawarł ich w cenie oferty, będą ponoszone w ramach wynagrodzenia Wykonawcy, co oznacza, iż Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot tego rodzaju kosztów dodatkowych przewyższających wynagrodzenie Wykonawcy.
  3. Cenę oferty należy podać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).

VII. Miejsce oraz termin składania ofert

  1. Ofertę należy złożyć w formie skanu na adres e-mail
  2. Termin składania ofert upływa w dniu 17.12.2025 r.

VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty

  1. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

    Kryterium: Cena – 100%


    Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za realizację zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
    CENA =
    najniższa zaoferowana cena brutto
    cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
    × 100

  2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

IX. Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia

  1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu ofertowym.
  2. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana, o planowanym terminie i miejscu podpisania umowy.

X. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnym przepływem (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zakresie przeprowadzenia przedmiotowego postępowania jest:
    NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA "AD VERSUM"
    Prątnica 54, 14-260 Prątnica,
    adres e-mail: nzozadversum@gmail.com , tel. +48 896450418.
  2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pt. REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ
  3. Dane osobowe będą przekazywane następującym podmiotom:
    1. wnioskodawcom zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902.);
    2. organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w u Zamawiającego, czynności kontrolnych i audytowych (np. Krajowa Izba Odwoławcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa, Instytucja Zarządzająca);
  4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
    1. 5 lat liczony od roku następnego po roku zakończenia sprawy dotyczącej zamówienia publicznego, odnoszący się do danych osobowych zawartych w dokumentacji zamówienia publicznego (np. dane przekazane przez potencjalnych Wykonawców),
    2. obowiązywania umowy i kolejne 10 lat liczone od roku następnego po roku ustania obowiązywania umowy z wyłonionym Wykonawcą, odnoszący się do danych osobowych zawartych w umowie.
  5. W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
  6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  7. Dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Nie przysługuje Pani/Panu:
    - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 - Opis techniczny robót budowlanych
  3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
  4. Załącznik nr 4 - Opis zakresu i sposobu prowadzenia robót
ZAPYTANIE W TRYBIE SZACOWANIA WARTOŚCI ZAMÓWIENIA 03/2025/POZ w formacie PDF