Aktualności

Zestawienie znaków dla Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko oraz NFZ

ZAPYTANIE OFERTOWE 01/2025/POZ

na zakup i dostawę sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego i oprogramowania teleinformatycznego.

I. Zamawiający:

MAŁGORZATA DĄGOWSKA-GARNEK NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA "AD VERSUM"
Prątnica 54
14-260 Prątnica
Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: MAŁGORZATA DĄGOWSKA-GARNEK
Pytanie do zapytania należy kierować wyłącznie w formie pisemnej na adres mailowy: nzozadversum@gmail.com

II. Podstawa ogłoszenia Zapytania ofertowego:

Zalecenia Grantodawcy z dnia 13.02.2025 roku, punkt 4. Zasady udzielania zamówień przez Grantobiorcę dla Przedsięwzięcia pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)". Projekt nr FENX.06.01-IP.03-0001/23.

III. Przedmiot zapytania ofertowego:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego zgodnie z tabelą poniżej:
  2. Lp.Nazwa
    1Laptop – 2 sztuki
    2Oprogramowanie systemowe – w tym oprogramowanie do realizacji opieki koordynowanej – 1 sztuka
    3Serwer do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni oraz archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji – 1 sztuka
    4UPS – komputer – 1 sztuka
    5UPS – serwer – 1 sztuka
    6Urządzenie wielofunkcyjne / drukarka / skaner – 1 sztuka
    7Serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową – 1 sztuka
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.
  4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i wad prawnych. Zaoferowane urządzanie powinno posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktów w Polsce zgodnie z dyrektywami unijnymi oraz ustawodawstwem polskim.
  5. W celu uniknięcia wieloznaczności leksykalnej, Zamawiający informuje, iż pojęcie "fabrycznie nowy" oznacza wytworzony (wyprodukowany) środek trwały, który nie był używany przed nabyciem w jakiejkolwiek formie włącznie z jego częściami, posiadający certyfikat zgodności CE. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi pochodzić z produkcji nie starszej niż w 2025 r.
  6. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych ani dzielenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi złożyć ofertę obejmującą całość zamówienia.
  7. Dopuszcza się produkty o parametrach równoważnych lub lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
  8. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
  9. Miejsce dostawy sprzętu: NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA "AD VERSUM" Prątnica 54, 14-260 Prątnica.
  10. Sposób dostawy oprogramowania: w terminie o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca przekaże klucze licencyjne na adres e-mail: nzozadversum@gmail.com

IV. Ocena ofert:

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
  2. Lp.Nazwa KryteriumWagaPunktacja
    1.Cena "C"60 %60 pkt
    2.Jakość – Okres gwarancyjny "G"40 %40 pkt
  3. Sposób oceny oferty:
    1. Cena "C":
      Punkty w tym kryterium obliczone zostaną według wzoru:
      CENA =
      najniższa cena brutto spośród badanych ofert
      cena brutto badanej oferty
      × 60

      Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60 pkt.

    2. Jakość - Okres gwarancyjny "G":
      Maksymalną liczbę punktów tj. 40 otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy możliwy okres gwarancji na urządzenia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów w ramach kryterium Okres gwarancji "G" tj.
      1. 12 miesięcy – 0 pkt.
      2. 24 miesięcy – 20 pkt.
      3. 36 miesięcy – 40 pkt.
      UWAGA!
      Oferowany okres gwarancji należy wskazać w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2.
  4. Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert:
  5. O = C + G
    gdzie:
    O – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert
    C – przyznane punkty w kryterium "Cena"
    G - przyznane punkty w kryterium "Jakość - Okres gwarancji"
  6. Suma punktów za wszystkie kryteria stanowić będzie ogólną liczbę punktów jaką uzyskała oferta danego Wykonawca.
  7. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
  8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
  9. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
  10. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
  11. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

V. Wybór najkorzystniejszej oferty:

  1. Oferty spełniające wymagania niniejszego zapytania ofertowego zostaną ocenione przez Zamawiającego zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny.
  2. W przypadku, gdy dla Zamawiającego oferta nie będzie w pełni jasna może on się zwrócić do Wykonawcy o dodatkowe wyjaśnienia lub doprecyzowanie oferty.
  3. Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
    1. jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
    2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    3. jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
    4. jest niekompletna (np. brak załączników, brak podpisów na załącznikach, brak kompletnych danych w załącznikach).
  4. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie przeciw Zamawiającemu.
  5. W przypadku gdy żadna ze złożonych ofert nie spełni oczekiwań Zamawiającego, wybór ofert może zostać unieważniony bez podania przyczyny.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania jeśli cena ofert przekroczy wartość środków zabezpieczonych na ten cel w budżecie projektu.
  7. Oferta składa się z następujących załączników:
    1. Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,
    2. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy,
    3. Załącznik nr 4 – karty katalogowe oferowanych urządzeń,
    4. Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osobę niewidniejącą w dokumencie rejestrowym.
  8. Ofertę należy złożyć wraz z Załącznikami o których mowa powyżej w formie elektronicznej na adres: nzozadversum@gmail.com, w terminie do dnia 06.06.2025 r. do godziny 10:00.
  9. Oferta powinna być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym. Ofertę do niniejszego zapytania, należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym w formie pliku PDF. W przypadku podpisywania oferty przez osobę niewidniejącą w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
  10. Każdy z Wykonawców składa jedną ofertę.

VI. Wynik postępowania:

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza w wyniku oceny, zgodnie z zasadami określonymi w zapytaniu ofertowym.
  2. Niezwłocznie po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje wyniki na stronie prowadzonego postępowania oraz powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, z uwzględnieniem ich nazwy, adresu oraz oferowanych kwot, a także otrzymanej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego, wg kryteriów oceny wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  3. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3.

VII. Warunki zmiany umowy:

  1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie:
    1. zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku działania siły wyższej (tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach), uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, której Wykonawca nie mógł zapobiec lub której nie mógł przewidzieć, po udokumentowaniu Zamawiającemu faktu wystąpienia tych zdarzeń oraz rzeczywistego ich wpływu na termin realizacji przedmiotu umowy;
    2. zmiana terminu wykonania zamówienia z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi;
    3. zmiana terminu wykonania umowy z powodu wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
    4. zmiana modelu oferowanego przedmiotu zamówienia – w przypadku niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie, wynikającej z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia. Zmiana na inny model jest możliwa jedynie pod warunkiem wykazania iż oferowany model posiada parametry nie gorsze niż zaoferowany w ofercie Wykonawcy.

VIII. Dodatkowe postanowienia:

  1. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oferta powinna być sformułowana w języku polskim, przygotowana w sposób jak najbardziej zrozumiały, czytelny i kompletny.
  3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
  4. Wykonawca określi cenę oferty brutto w walucie PLN cyfrowo i słownie uwzględniając należny podatek VAT, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zasada ta dotyczy również wszelkich obliczeń w ramach oferty.
  5. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich (PLN).
  6. Cenę w ofercie, rozumianą jako kompletną zryczałtowaną cenę, należy przedstawić w formie tabelarycznej wg wzoru formularza ofertowego wg Załącznika nr 2.
  7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  8. Wykonawca proponując cenę oferty powinien wziąć pod uwagę wszelkie koszty, które mogą powstać w ramach zamówienia.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż wycena zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wyjaśnienia winny być przedstawione w określonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzającymi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  10. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni liczonych od upływu terminu składania ofert.
  11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.

IX. Klauzula informacyjna RODO:

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnym przepływem (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zakresie przeprowadzenia przedmiotowego postępowania jest:
    NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA "AD VERSUM"
    Prątnica 54, 14-260 Prątnica,
    adres e-mail: nzozadversum@gmail.com , tel. +48 896450418.
  2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pt. Zakup i dostawę sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego i oprogramowania teleinformatycznego.
  3. Dane osobowe będą przekazywane następującym podmiotom:
    1. wnioskodawcom zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902.);
    2. organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w u Zamawiającego, czynności kontrolnych i audytowych (np. Krajowa Izba Odwoławcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa, Instytucja Zarządzająca);
  4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
    1. 5 lat liczony od roku następnego po roku zakończenia sprawy dotyczącej zamówienia publicznego, odnoszący się do danych osobowych zawartych w dokumentacji zamówienia publicznego (np. dane przekazane przez potencjalnych Wykonawców),
    2. obowiązywania umowy i kolejne 10 lat liczone od roku następnego po roku ustania obowiązywania umowy z wyłonionym Wykonawcą, odnoszący się do danych osobowych zawartych w umowie.
  5. W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
  6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  7. Dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Nie przysługuje Pani/Panu:
    - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
  2. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
  3. Załącznik nr 3 – wzór umowy
  4. Odpowiedź na pytanie i zawiadomienie o zmianach
ZAPYTANIE OFERTOWE 01/2025/POZ w formacie PDF